Alla inlägg under februari 2010

Av Sanna - 27 februari 2010 07:51

Nämen tjänare!


Frågan är hur stor ide det är att jag har en blogg om min resa, hinner ju aldrig skriva i den!


Dag två at the show avklarad! Dubblade nästan gårdagens siffror, känns jädrigt gött faktiskt :) Med tanke på att de satte oss två ensamma i en monter, med en ny produkt på ett annat språk så!


En massa, massa felsägningar och svengelska blir det ju..jag lovar att om de använder produkten får de garanterat en brännskada, Nelly säger breast istället för chest, bland mycket annat! Haha, "oh, sorry..i`m from sweeeden" är standardfrasen! Så ser vi sådär oskyldiga och rara ut som bara vi kan!


Imorgon är öppettiderna 10-21. Härligt, efter det ska vi tydligen ut o äta med Debra och hennes man. Guuu så snygga vi kommer vara! Känns bara som man är täckt av andra människors döda hud! Underbar känsla ska jag be att få tala om, för er som aldrig sålt Smooth legs! =)


Fick höra att sverige slog Kanada i curlingen. Det gillar vi! :) Kick some Kanuck ass! :)



Av Sanna - 25 februari 2010 06:15

 

Hello hello!

 

Hunnit tillbringat flera dagar i Kanada redan! :)


Blir ju lite överkurs att gå igenom alla händelser sen dess..men kortfattat så landade vi i Calgary på lördag kväll. Bodde på lyxhotell, turistade med ett besök i "Calgary Tower", flyttade hem till Mc-snubben Ron. Mycket trevlig man! :)

Ikväll gjorde vi egen pizza, drack lite öl och såg på hockey ihop, Ron, Nelly och jag. Kanada sopade banan med Ryssland! Nu håller vi tummarna för att Sverige kanske kan möta Kanada..Hade ju vart häftigt! :)


Vi tror hela tiden att vi har koll på läget, men har nog aldrig riktigt det. Vi hoppar på fel tåg, missar att gå av på rätt ställen och tar oss knappt ur bussarna!


Gårdagen spenderades på ett jättestort Zoo. wohoo. Jag var överlycklig och Nelly fick inta rollen som ansvarstagande vuxen..vid ett tillfälle blev jag så ivrig att jag sprang in i ett staket! ;)


Första jobbdagen idag, vi byggde alltså upp montrarna. Jisses, det var väl den mest oorganiserade gruppen människor på samma ställe någonsin! Inte på grund av oss denna gången! Men, det känns väl ändå helt okej att börja jobba på riktigt imorgon! Får se om jag känner likadant när jag vaknar men..


Är det så svårt att uttala Sanna? Samna, Sanda, Samda..Får ständigt slå folk på fingrarna!



Dags för mig att sova, i det stora landet där alla kör stora bilar, dricker ur stora kaffekoppar och där margarinpaketen är lika stora som en familjepizza!


:)  


Hoppas ni alla har det riktigt bra i snön i lilla landet lagom!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards