Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Uuuh..

Av Sanna - 27 mars 2010 05:56

I morse var inte döden långt borta vill jag lova!

Efter mässan igår så tog vi oss en öl med de andra, det blev två..det blev tjugofem och till slut gick vi på spriten. Sen blir det lite suddigt..men kommer några flashbacks av dansande runt biljardbordet, viss avlägsning av hår, majsstärkelse och en klocka som visade 04:30.


Vaknade upp och kände mig som om mitt huvud var större än resten av kroppen, får in i min tjocka skalle att vi skulle befinna oss på mässan om 30 minuter! Stapplar in till Nelly (första gången jag vaknat före henne!!) som svarar med ett enkelt "Jag dör idag, Sanna. Jag är döende". :)


Tog oss dit och genomförde dagen med glans trots detta, med ett konstant intag av föda och vätska så klarar man allt! :)


Kom även fram till vissa slutsatser inatt som faktiskt var ganska smarta, men vad det var tar jag inte upp ännu. Vi måste tänka igenom detta först!


Idag så var det för övrigt min tur att säga "whore". Reagerade inte ens på det, men en skadeglad Nelly brevid mig gjorde ju det..:P


Nu kallar sängen..! Äntliiigen!


=)

 
 
Ingen bild

Majs

27 mars 2010 07:47

Sanna, jag blir alldeles sleten...!

 
Andrea

Andrea

27 mars 2010 09:07

Men Sanna då! Haha! Ja, ni har ju kul iaf! Det är väl skallesaken. LIte mer försiktig tror jag nog ändå att du kan va ;) hihi. Idag kommer en kompis till barna hit.Det blir städning nu på dagen och pyamasparty och mys ikväll. Det ska bli kul :)

Nu är det frukostdags här och jag kan fortfarande inte tugga, va hos tandläkaren igår, men det gör fortfarande ont. Jag lever på nudlar och kräm ;) lite tråkigt efter ett par dar...

Ha det bäst syster! Puss och kram!

http://www.nogg.se/MandaochMamma

 
Ingen bild

sandrew

28 mars 2010 19:02

sprit nu igen, sannaaa.. du ska ju inte dricka sånt har vi ju kommit fram till några ggr förut ;) skönt att höra att du fortfarande är vid liv! här hemma har vi det bra förutom att vi saknar diig!! får försöka fixa ett sånt där skypekonto :)hoppas att helgen har gått bra för er! börjar själv jobba om en månad förresten.. är inte det lite sjukt?! ha det så bra så hörs vi snart av hoppas jag! puss o puss

 
Ingen bild

Sanna

1 april 2010 08:11

Haha, vad tror ni om mig egentligen!? ;)
Måste faktiskt säga att spritdrickandet fungerar bättre här i Kanada än hemma! Bättre sprit kanske :)
Jaa, Sandra! Det måste du göra! Helt gratis, allt du behöver är ett headset! Oj, ska du börja jobba igen!? Gud vad tiden går fort!! Men det blir väl lite skönt med kanske, rulla in lite stålar ;)

Saknar er allihopa! PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 5 maj 2010 00:06

Yes, nu är vi snart på väg hemåt! Läser om askmolnen och all skit, blir ju nervös. Flygpanik! Menmen, dör vi så dör vi ;) Sitter på flygplatsen just nu och väntar den sista timman innan avfärd! Happ. Så det senaste då..har festat loss i Calga...

Av Sanna - 26 april 2010 04:56

  Hahaaa..jag överträffade mig själv med felsägningar idag! Jobbar ju med en ny produkt, Ever-light.   Under demonstrationen fick jag ur mig : Just place the DICK in the HOLE... Fick stirrande blickar tillbaka..Eehhm..eehm..The WICK! För...

Av Sanna - 24 april 2010 05:25

Tillbaka i Calgary hos grymmaste mannen i Kanada! Talar såklart om Ron, Rockin Ronnie..the man. :) Här har vi det sååå bra! Ett home away from home.   Regnade för första gången sen vi kom hit igår, det ni! Hört att Sverige fått snö, det går i...

Av Sanna - 19 april 2010 09:00

Hallå där hemma!   En lägesrapport sen sist:   Här händer det grejer minsann! Förra veckan bestämde vi att vi stannar här i Kanada 3-4 månader extra och sen vidare till Sydamerika i 2 månader, komma hem lagom innan jul! Men i torsdags vändes ...

Av Sanna - 12 april 2010 02:29

Sexmässan avklarad! =)   Där satt vi.. bland både manliga och kvinnliga strippor, kroppsmålade människor, män i lack och läder osv.. ni fattar poängen :) Damerna var rejäla, de höll sina män under kontroll med hjälp av ett halsband med kedja till...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards