Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Bil+bikinilinje=dåligt!

Av Sanna - 20 mars 2010 05:14

Idag fick jag mitt livs mest obefogade utskällning på jobbet!


Det kanske inte har stått i tidningarna i Sverige, men för drygt en vecka sen i Florida så var det en (uppenbarligen) dum kvinna som avlägsnade sitt könshår under tiden hon körde bil..detta resulterade såklart i en svår bilolycka.


En kvinna på mässan idag kom fram och frågade ut mig om det var vår produkt som orsakade olyckan..hon kom så nära att jag höll på att ramla baklänges ur stolen! :P "Was it yours? Was it?? WAS IT??" Jag menar..man kan väl inte kräva att vi ska skriva på instruktionerna att det inte är lämpligt att fixa bikinilinjen medan man kör bil..! Vet inte om det var vår produkt heller för den delen, men det sket hon i. Jag var medskyldig till denna tragiska händelse!


Crazy lady!




 
 
Ingen bild

Pappa & Laila

20 mars 2010 10:15

Hejsan Sanna :) Det var det dummaste vi har hört:)) e de lite knäppare Over där??:)) vi menar ..vem vill ha hår i bilen:) kram på dej o ta´t lugnt

 
Sandra

Sandra

20 mars 2010 10:58

Hahahaa! Shit, det var det löjligaste!!
Hoppas du har det bra! Stor kram från mej och Nova ;)

http://sandramyran.blogspot.com

 
Ingen bild

Carl Ekerås

20 mars 2010 12:18

Du borde bett henne att fara och flyga...hade jag gjort i dina skor. Sen kan du upplysa henne att om i västerländsk kultur har personer bara två anledningar att kränka den personliga zonen (ca 0-30 cm ifrån kroppen) utan att man gett dom tillstånd: Det ena är ett sexuellt närmande och det andra är ett fysiskt hot. Antagligen det sistnämnda i detta scenariot.

 
Andrea

Andrea

20 mars 2010 15:55

Ja det finns folk till allt, det blir ju om inte annat ännu mer uppenbart nu. Du skulle ha bett henne testa själv ;) Korkade människa! Tänker på dig syster

http://www.nogg.se/MandaochMamma

 
Ingen bild

Sanna

22 mars 2010 02:41

Rooligt att få kommentarer när man är so far away!
Det var en helgalen tant det där, men men! Skrattat gott åt det efteråt iaf! Folk är lite..egna här kan man säga! Mycket lustiga människor! :)

 
L

L

23 mars 2010 09:05

*ASG* Det var det värsta OCH bästa jag hört på länge ;)


http://lenalarssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 5 maj 2010 00:06

Yes, nu är vi snart på väg hemåt! Läser om askmolnen och all skit, blir ju nervös. Flygpanik! Menmen, dör vi så dör vi ;) Sitter på flygplatsen just nu och väntar den sista timman innan avfärd! Happ. Så det senaste då..har festat loss i Calga...

Av Sanna - 26 april 2010 04:56

  Hahaaa..jag överträffade mig själv med felsägningar idag! Jobbar ju med en ny produkt, Ever-light.   Under demonstrationen fick jag ur mig : Just place the DICK in the HOLE... Fick stirrande blickar tillbaka..Eehhm..eehm..The WICK! För...

Av Sanna - 24 april 2010 05:25

Tillbaka i Calgary hos grymmaste mannen i Kanada! Talar såklart om Ron, Rockin Ronnie..the man. :) Här har vi det sååå bra! Ett home away from home.   Regnade för första gången sen vi kom hit igår, det ni! Hört att Sverige fått snö, det går i...

Av Sanna - 19 april 2010 09:00

Hallå där hemma!   En lägesrapport sen sist:   Här händer det grejer minsann! Förra veckan bestämde vi att vi stannar här i Kanada 3-4 månader extra och sen vidare till Sydamerika i 2 månader, komma hem lagom innan jul! Men i torsdags vändes ...

Av Sanna - 12 april 2010 02:29

Sexmässan avklarad! =)   Där satt vi.. bland både manliga och kvinnliga strippor, kroppsmålade människor, män i lack och läder osv.. ni fattar poängen :) Damerna var rejäla, de höll sina män under kontroll med hjälp av ett halsband med kedja till...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards