Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Nu drar vi!

Av Sanna - 30 mars 2010 03:22

Allright! Vårt värdfolk ska pysa iväg på en härlig 2-veckors semester i Mexiko så vi har packat våra väskor och ska antagligen bo hos Mike som Nelly träffade i Bali i några dagar innan vi kanske firar påsken i Calgary!


Om vi får som vi vill kanske vi kommer få jobba lite i en bar som gästbartenders, hade ju vart intressant :) Jag gjorde ju så himla bra ifrån mig i somras på hafstens trubadurkvällar..är ju nästan proffs! Tycka vad man vill...:P


Såå..vet inte hur det ser ut med internet fram tills helgen efter påsk o lite framåt, men kikar väl in när det går! Ska tillbaka till Red deer då och jobba på en sexmässa. Allt vi behöver är lite tjusiga kläder så ska vi väl få fart på försäljningen. Inte för att jag för tillfället känner mig så manad att klämma in mig i en korsett, med tanke på att mina byxor sprack häromdagen..;) Nelly är en jävel på tjockisskämt har det visat sig :P


Idag var vi med Sandy på West Edmonton Mall, största köpcentret i världen..jisses! Bilder kommer när vi får chansen. Fick shoppat nya byxor o lite annat iaf, en bra dag! =)



En avskedsöl med gänget här hemma nu o sen bär det väl iväg, skulle det inte lösa sig med boende hos nån vi känner tar vi in på ett hostel! :)



Ha nu en jättebra påsk där hemma!

Puss!

 
 
Andrea

Andrea

30 mars 2010 14:53

Haha! Men då! Den som inga byxor har, hOn får gå med rumpan bar :D

Här ser det mer och mer ut som vår, vi ser till och med lite gräs där det borde vara gräsmatta, småsnuttar än så länge, men det blir mer hoppas jag.
Snart påsk, påskmat och påskgodis. Hoppas att jag kan äta ordentligt då! Måste äta flytande än!

Matilda fyller år nästa vecka åxå! Puh! Ungen blir stor!

Jag är så trött, så jag kommer inte på nåt vettigt att skriva. Men jag hoppas att du får en bra påsk och att ni hittar nånstans att ta vägen!

Ha det bäst! Älskar dig! Puss och kram

http://www.nogg.se/MandaochMamma

 
Ingen bild

Sanna

1 april 2010 08:03

Härligt med vår :) Jag veet, jag måste försöka skicka iväg ett paket till henne, men har presenten hemma hos Debra och de kommer inte tillbaka förrän om två veckor! :/ Men den som väntar på något gott..

Hoppas munnen din blivit bättre vid detta laget, you poor thing!

 
Andrea

Andrea

2 april 2010 10:53

Ja, munnen är betydligt bättre, kunde äta ordentligt för första gången på en dryg vecka, igår! Har heller inte behövt börja dagen med alvedon för att orka gå upp, det är ett bra tecken :) Ser fram emot all go påskmat nu haha! Presenten kan hon få när du kommer hem, inte behöver du skicka och ha dig nu inte.

Nu ska jag fixa frukost och sen städa tänkte jag, beakta att jag skrev "tänkte", vi får väl se hur mycket städning det blir ;)

Ha det bäst älskade! Puss på dig

http://www.nogg.se/MandaochMamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 5 maj 2010 00:06

Yes, nu är vi snart på väg hemåt! Läser om askmolnen och all skit, blir ju nervös. Flygpanik! Menmen, dör vi så dör vi ;) Sitter på flygplatsen just nu och väntar den sista timman innan avfärd! Happ. Så det senaste då..har festat loss i Calga...

Av Sanna - 26 april 2010 04:56

  Hahaaa..jag överträffade mig själv med felsägningar idag! Jobbar ju med en ny produkt, Ever-light.   Under demonstrationen fick jag ur mig : Just place the DICK in the HOLE... Fick stirrande blickar tillbaka..Eehhm..eehm..The WICK! För...

Av Sanna - 24 april 2010 05:25

Tillbaka i Calgary hos grymmaste mannen i Kanada! Talar såklart om Ron, Rockin Ronnie..the man. :) Här har vi det sååå bra! Ett home away from home.   Regnade för första gången sen vi kom hit igår, det ni! Hört att Sverige fått snö, det går i...

Av Sanna - 19 april 2010 09:00

Hallå där hemma!   En lägesrapport sen sist:   Här händer det grejer minsann! Förra veckan bestämde vi att vi stannar här i Kanada 3-4 månader extra och sen vidare till Sydamerika i 2 månader, komma hem lagom innan jul! Men i torsdags vändes ...

Av Sanna - 12 april 2010 02:29

Sexmässan avklarad! =)   Där satt vi.. bland både manliga och kvinnliga strippor, kroppsmålade människor, män i lack och läder osv.. ni fattar poängen :) Damerna var rejäla, de höll sina män under kontroll med hjälp av ett halsband med kedja till...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards