Alla inlägg under mars 2010

Av Sanna - 30 mars 2010 03:22

Allright! Vårt värdfolk ska pysa iväg på en härlig 2-veckors semester i Mexiko så vi har packat våra väskor och ska antagligen bo hos Mike som Nelly träffade i Bali i några dagar innan vi kanske firar påsken i Calgary!


Om vi får som vi vill kanske vi kommer få jobba lite i en bar som gästbartenders, hade ju vart intressant :) Jag gjorde ju så himla bra ifrån mig i somras på hafstens trubadurkvällar..är ju nästan proffs! Tycka vad man vill...:P


Såå..vet inte hur det ser ut med internet fram tills helgen efter påsk o lite framåt, men kikar väl in när det går! Ska tillbaka till Red deer då och jobba på en sexmässa. Allt vi behöver är lite tjusiga kläder så ska vi väl få fart på försäljningen. Inte för att jag för tillfället känner mig så manad att klämma in mig i en korsett, med tanke på att mina byxor sprack häromdagen..;) Nelly är en jävel på tjockisskämt har det visat sig :P


Idag var vi med Sandy på West Edmonton Mall, största köpcentret i världen..jisses! Bilder kommer när vi får chansen. Fick shoppat nya byxor o lite annat iaf, en bra dag! =)



En avskedsöl med gänget här hemma nu o sen bär det väl iväg, skulle det inte lösa sig med boende hos nån vi känner tar vi in på ett hostel! :)



Ha nu en jättebra påsk där hemma!

Puss!

Av Sanna - 27 mars 2010 05:56

I morse var inte döden långt borta vill jag lova!

Efter mässan igår så tog vi oss en öl med de andra, det blev två..det blev tjugofem och till slut gick vi på spriten. Sen blir det lite suddigt..men kommer några flashbacks av dansande runt biljardbordet, viss avlägsning av hår, majsstärkelse och en klocka som visade 04:30.


Vaknade upp och kände mig som om mitt huvud var större än resten av kroppen, får in i min tjocka skalle att vi skulle befinna oss på mässan om 30 minuter! Stapplar in till Nelly (första gången jag vaknat före henne!!) som svarar med ett enkelt "Jag dör idag, Sanna. Jag är döende". :)


Tog oss dit och genomförde dagen med glans trots detta, med ett konstant intag av föda och vätska så klarar man allt! :)


Kom även fram till vissa slutsatser inatt som faktiskt var ganska smarta, men vad det var tar jag inte upp ännu. Vi måste tänka igenom detta först!


Idag så var det för övrigt min tur att säga "whore". Reagerade inte ens på det, men en skadeglad Nelly brevid mig gjorde ju det..:P


Nu kallar sängen..! Äntliiigen!


=)

Av Sanna - 25 mars 2010 00:59

Men hej hej mina vänner! :)


Nu är det faktiskt så att både jag och Nelly har skaffat oss varsitt Skype-konto! 

Var och köpte ett flashigt headset alldeles nyss!


Så, nu tycker jag att alla ni andra gör det också! Så kan vi ju pratas vid ;)

Det är heeelt fantastiskt! Vi kommer lägga till både min och Nellys till alla vi känner som har det, man kan ju bara ha en igång i taget..på det viset så spelar det ingen roll vilken som är på..man kan få tag på oss båda ändå! 


Jättetrist att det är mitt i natten hos er nu, vi vill ju prova DIREKT! 



Annars börjar vi jobba imorgon igen, en ganska stor mässa denna gången här i Edmonton! Skönt, då får vi bo "hemma". Håll alla tummar o tår och allt vad ni kan komma på för att vi tjänar massvis med pengar under helgen..! 


Förra helgen fortsatte det hoppa paddor ut munnarna på oss, Nelly upprepade sitt "whore", ist för hair blev det hår som låter som whore! Jag sa Party ist för Pardon och när en kund frågade hur lång tid det tar att göra hela benen svarade jag att det beror på hur långt ben hon har..:D Många skrattanfall blir det och det är ju alltid positivt :) 



Nu blir det käk! Rester från gårdagen, vi bjöd värdparet på potatisgratäng, lax och sallad..och till efterrätt hemmagjord glass! Populärt :)



Puss!






Av Sanna - 20 mars 2010 05:14

Idag fick jag mitt livs mest obefogade utskällning på jobbet!


Det kanske inte har stått i tidningarna i Sverige, men för drygt en vecka sen i Florida så var det en (uppenbarligen) dum kvinna som avlägsnade sitt könshår under tiden hon körde bil..detta resulterade såklart i en svår bilolycka.


En kvinna på mässan idag kom fram och frågade ut mig om det var vår produkt som orsakade olyckan..hon kom så nära att jag höll på att ramla baklänges ur stolen! :P "Was it yours? Was it?? WAS IT??" Jag menar..man kan väl inte kräva att vi ska skriva på instruktionerna att det inte är lämpligt att fixa bikinilinjen medan man kör bil..! Vet inte om det var vår produkt heller för den delen, men det sket hon i. Jag var medskyldig till denna tragiska händelse!


Crazy lady!




Av Sanna - 17 mars 2010 05:42


Herrejösses!!


Här i Kanada ska man vara försiktig med mediciner ska ni veta! Här botar man förkyldning med tabletter som skulle söva en häst i flera dygn!! :P

Har de senaste två dagarna legat i århundradets förkyldning så idag tyckte Nelly att det var dags att vi tog oss till en drugstore. Sagt och gjort. Kom hem o tog 2 tabletter av en slags feber/hosta/nästäppa/halsont medicin. 20 minuter senare kröp jag till sängen, helt utslagen. Sov i en timma, gick upp men var så yr och illamående att jag varken kunde sitta eller stå. Sov i några timmar till och vaknade upp friskare än förut! =) Fantastiskt! Men minskar dosen till 1 tablett i fortsättningen tror jag!


Imorgon ska vi dra iväg mot en ny jobbhelg! Hoppas det blir en bra och lönsam mässa. Kan kanske vara så att vi spenderade lite väl mycket under vår skidsemester.. det var helt klart värt det dock ;)


Bye bye!

Av Sanna - 16 mars 2010 05:22




Hej på er!


Jag känner mig som en död padda idag! :P

Förkyld till tusen, tack för det! Nåja, hoppas på rejäl förbättring imorgon!


     

Iaf så hade vi en kanonhelg i Banff & Lake Louise. Naturen var ju helt otrolig måste jag säga. Mitt i hjärtat av Rocky Mountains! En plats vi gärna besöker en gång till innan vi lämnar Canada.




Mina skills på skidåkning är ju inte de bästa..men andra dagen var jag faktiskt inte SÅ långt efter Nelly nedför backarna :) Blev faktiskt ganska duktig om jag får säga det själv, men jisses vad högt upp man var i bergen..Sveriges backar kan ju bara slänga sig i väggen. Trodde mina dagar skulle vara räknade.





Träffade några svenskar där med! =) Första svenskarna sen vi kom! Inte för att de var så hemskt roliga men! Massa människor från hela världen, australienare och Londonbor..


Gårdagen spenderades bakfulla på bussen tillbaka till Edmonton, sex timmars resa. Mysigt! Idag har jag mest sovit och snorat. Också mysigt!

Lördagens party var något i en klass för sig, söndagens morgon var också i en klass för sig.


Hur är det med er där hemma??


:)  



Av Sanna - 11 mars 2010 14:56

Packar väskan inför en weekend! =)

Skidor, fest o annat trevligt..

finns antagligen inte dator och så där så på söndag kväll/måndag morgon

uppdaterar vi väl med bilder och annat :)


Ska göra mitt bästa att inte bryta några ben i backen :P



Bye bye!!

Av Sanna - 9 mars 2010 10:38

Klockan är 02:39 här..full som ett litet ägg! :)

Är hos Debra o Mike. s´pelat wii - bowling. Jag o Mike vann :) sen blev det mat o dricka. Spelat biljard också. jag är inte så grym som jag tror..men Nelly är riktigt bra! faktiskt! =)


var o shoppade lite idag. annars har vi inte gjort mkt! Trötta efter jobbhelgen.


Imorgon ska vi till Debras mamma o pappa på lite drinkar, sen ska vi ut o äta någonstans med resten av hennes familj. Efter det möter vi upp en kille osm Nelly träffade i Bali som bor här i Edmonton. Ännu mer drinkar..eller öl för min del då. Alla som känner mig vet att jag bör undvika spriten :P


Nelly snarkar här brevid mig den godingen! Min amazonkvinna! :)


Proffset?

  


I vardagsrumsbaren :)



New York french fries...överskattat!!  

 


Happy happy!  





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards