Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Skype!

Av Sanna - 25 mars 2010 00:59

Men hej hej mina vänner! :)


Nu är det faktiskt så att både jag och Nelly har skaffat oss varsitt Skype-konto! 

Var och köpte ett flashigt headset alldeles nyss!


Så, nu tycker jag att alla ni andra gör det också! Så kan vi ju pratas vid ;)

Det är heeelt fantastiskt! Vi kommer lägga till både min och Nellys till alla vi känner som har det, man kan ju bara ha en igång i taget..på det viset så spelar det ingen roll vilken som är på..man kan få tag på oss båda ändå! 


Jättetrist att det är mitt i natten hos er nu, vi vill ju prova DIREKT! 



Annars börjar vi jobba imorgon igen, en ganska stor mässa denna gången här i Edmonton! Skönt, då får vi bo "hemma". Håll alla tummar o tår och allt vad ni kan komma på för att vi tjänar massvis med pengar under helgen..! 


Förra helgen fortsatte det hoppa paddor ut munnarna på oss, Nelly upprepade sitt "whore", ist för hair blev det hår som låter som whore! Jag sa Party ist för Pardon och när en kund frågade hur lång tid det tar att göra hela benen svarade jag att det beror på hur långt ben hon har..:D Många skrattanfall blir det och det är ju alltid positivt :) 



Nu blir det käk! Rester från gårdagen, vi bjöd värdparet på potatisgratäng, lax och sallad..och till efterrätt hemmagjord glass! Populärt :)



Puss!






 
 
L

L

25 mars 2010 06:55

Men skriv ut vad du heter då!! Jag skaffade mig ju ett =) Puss finaste.

http://lenalarssons.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

25 mars 2010 08:12

Haha, vad roligt! Jag kommenterade precis ditt inlägg o skrev att du skulle söka upp mig :)
sanna.qvist

Simple as that :)
Pusss

 
Andrea

Andrea

25 mars 2010 13:52

Jag tycker om era små paddor ;) Haha! Roligt att läsa om :) Det där med Skype, hoppar jag. Du för överleva med mail, inlägg, kommentarer och chatt från min sida ;)

Nicklas har köpt ett nytt avgassytem till bilen, skitbra! När han skulle fixa dit det, så upptäckte han att bromsarna var kassa, helt totalt, händer inte ett skvatt om man trampar på bromsen... tur att det inte hände när jag o Karro va i Gbg i måndags.

Utuöver det så går allt sin gilla gång. Jag väntar på svar på ett jobb i arvika som personlig assistent, 30%, det skulle va helt ultimat att få det nu! Håll alla tummar du har!

Ha det gör bra syster! Love you

http://www.nogg.se/MandaochMamma

 
Ingen bild

Sanna

25 mars 2010 19:01

Äh, det var dåligt! Jädra skitsyrra! ;)
Närå! :)

Ojdå..ja jag är inte förvånad, den bilen rasar samman! :P Det har den gjort i flera år! Hehe..
Men jag gillar den ändå! Lilla bilen!
Skönt att du har en händig man som kan se till att den håller ihop!

Ooh..spännande! Det vore ju himla bra, lagom! =)
Jag ska minsann hålla både tummar och tår!

Ha dä göörbra du mä

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 5 maj 2010 00:06

Yes, nu är vi snart på väg hemåt! Läser om askmolnen och all skit, blir ju nervös. Flygpanik! Menmen, dör vi så dör vi ;) Sitter på flygplatsen just nu och väntar den sista timman innan avfärd! Happ. Så det senaste då..har festat loss i Calga...

Av Sanna - 26 april 2010 04:56

  Hahaaa..jag överträffade mig själv med felsägningar idag! Jobbar ju med en ny produkt, Ever-light.   Under demonstrationen fick jag ur mig : Just place the DICK in the HOLE... Fick stirrande blickar tillbaka..Eehhm..eehm..The WICK! För...

Av Sanna - 24 april 2010 05:25

Tillbaka i Calgary hos grymmaste mannen i Kanada! Talar såklart om Ron, Rockin Ronnie..the man. :) Här har vi det sååå bra! Ett home away from home.   Regnade för första gången sen vi kom hit igår, det ni! Hört att Sverige fått snö, det går i...

Av Sanna - 19 april 2010 09:00

Hallå där hemma!   En lägesrapport sen sist:   Här händer det grejer minsann! Förra veckan bestämde vi att vi stannar här i Kanada 3-4 månader extra och sen vidare till Sydamerika i 2 månader, komma hem lagom innan jul! Men i torsdags vändes ...

Av Sanna - 12 april 2010 02:29

Sexmässan avklarad! =)   Där satt vi.. bland både manliga och kvinnliga strippor, kroppsmålade människor, män i lack och läder osv.. ni fattar poängen :) Damerna var rejäla, de höll sina män under kontroll med hjälp av ett halsband med kedja till...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards